суббота, 22 августа 2015 г.

План-конспект
уроку з легкої атлетики
для 5 класу

Тема уроку: Легка атлетика
Завдання уроку
:   1.Сприяти вдосконаленню  навичок техніки бігу на
                                  короткі дистанції.
                                  2.Формуати правильність  техніки дихання під час бігу
                                     на середні  дистанції.
                               3.Закріпити техніку  стрибка в довжину з місця.
                               4. Сприяти розвитку фізичних якостей, за допомогою
                                   подолання смуги перешкод.
                              5. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги,
                                 відповідальності, організованості.
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Інвентар: гімнастична стінка , гімнастична лавка, лабірінт, рукоход.
Місце проведення: спортивний майданчик ЕЗОШ№4
Термін проведення: 17.04.15
Вчитель: Нестеренко Л.П.



№ п/п
Зміст уроку
Дозу
вання
ОМВ
І
 Підготовча частина
10-12'
1.
 Шикування, рапорт, привітання.
30''
  Перевірка присутніх.      Звернути увагу на контроль за самопочуттям, правила ТБ під час занять.
2.
  Оголошення завдання уроку.
1'
 Чітко оголосити завдання.
3.
 Проведення перевірки ЧСС.
0,5''
 Звернути увагу на самопочуття, ЧСС в спокої.
4.
  Стройові вправи: «право-руч»;
 «ліво-руч»;  «кру-гом»;

0,5
  техніка виконання.
5.
  Різновиди ходьби:
 - на носках, руки на поясі;

 - на п’ятах, руки за головою;



 - перекатним кроком, руки в сторону;
 

15м

15м



15м


Поточний метод
  Спина рівна, ноги в колінах не згинаються.
 Ноги в колінах не згинаються, спина рівна, лікті відведені в сторону.
 
М’яка постановка стопи, акцент на підйомі.

6.
  Повільний біг(спецгрупа, прискорена ходьба).
 - рухи вільні, не скуті, плечовій пояс розслаблений, руки зігнуті в ліктях, пальці стиснуті в кулак.
2'
 Слідкувати за диханням.    Спеціальна медична група поступово збільшує швидкість в спортивній ходьбі, та вибирає для себе оптимальній руховий режим
7.
 Вправа, для приведення дихання в відносно спокійний стан:
  1 – руки через сторону – вгору – вдих;
  2 – вниз у в.п. – видих
30"
 Темп виконання повільній.
 Загальнорозвивальні вправи у русі.
1. В.п. – руки вверх, на кожний крок відведення рук назад.
2. В.п. – руки до плечей.
1-4 колові рухи уперед;1-4 – те саме назад.
3. В.п. – руки зігнуті в ліктях перед грудьми
1-2 – відведення зігнутих рук назад
3-4 відведення прямих рук назад.
4. В.п. – ліва рука опущена вниз, права – піднята вгору
1-2 – відведення прямих рук назад; 3-4 – те саме зі зміною їхнього положення.
5. В.п. – руки перед собою
1-4 – повороти тулуба вправо-вліво.
6. В.п. – прямі руки вверх
1-4 – колові рухи прямими руками вперед; 5-8 – те саме назад.
7. В. п. – руки внизу
нахил тулуба на кожен крок, рукою діставати до носка.
8.В.п.- руки внизу
1-4  - випади вперед, руки на попереду стояче коліно.
9. В.п.- руки внизу
1-4 – на кожний крок- хлопок під коліном


6-8р

6-8р

6-8р

6-8р


6-8р

6-8р

6-8р
 Поточний метод
спина пряма, чітке виконання

спина пряма, руки не відривати від плечей

вправу виконувати енергійно, лікті на опускати


вправу виконувати енергійно, руки в ліктях не згинати



звернути увагу на амплітуду рухів


виконання з максимальною амплітудою рухів

ноги в колінах не згибати;
 держати дистанцію

заді стояча нога пряма
коліно піднімати на рівень поясу
9.
  Спеціальні бігові вправи(окрім спецгрупи):
  -
 біг з високим піднімання стегна;

- біг з за хлистом гомілки назад;
 - приставним кроком правим та лівим боком;
-  стрибки в кроці;

- прискорення.


15м

15м
15м

15м

15м


Стегно махової ноги піднімається до 90°, руки зігнуті в ліктях 
високо держатися на стопі
 Стоячи боком, рухатися вперед приставляючи (праву-ліву) ногу. 
Махова згинається до 90°, носок стопи на себе, просування вперед   Звернути увагу на правила ТБ (дистанція до 2м)

 Проведення перевірки ЧСС
0,5
 Звернути увагу на самопочуття учнів
II.
Основна частина
28-30'
  Фронтальній, груповий методи.   Одночасний, почерговий способи виконання
1.
1.Сприяти вдосконаленню навичок техніки бігу на  короткі дистанції.
а). Повторення низького старту




б).Техніка безпеки під час виконання бігу на 10м

в).Виконання бігу на дистанцію 10м

7’
 

Техніка виконання низького старту
Руки на лінії, спереду стояча нога на ширину долоні від лінії, відштовхуюча  нога  біля коліна правої, на ширину долоні від неї.
Біг виконувати чітко в своєму коридорі не забігаючи на іншу доріжку
Високо держатися на стопі4 фінішну лінію перебігати на повній швидкості
2.
Формуати правильність  техніки дихання під час бігу  на середні  дистанції (400м)
-         Згадати техніку дихання під час бігу на середні дистанції.
Пробігання дистанції:
-         середній біг І- гр.
-          повільному біг ІІ-гр.
-          кроком - ІІІ-група)
8’
Вдихати через ніс, видихати через рот на кожний 3 крок.



Під час бігу не розмовляти.
Розраховувати сили на всю дистанцію

Проведення перевірки ЧСС
05
Звернути увагу на самопочуття учнів
3.
Закріпити техніку  стрибка в довжину з місця.
а). стрибок вперед довільний (всі разом)



б).стрибок в довжину з місця по  одному (І група)
(ІІ група – вправи біля гімнастичної стінки)
-         залізання по гімнастичній стінці 5 разів
-         виконання вправ на вибір біля гімнастичної стінки
Зміна групами місць занять
7’
  Виконується фронтально звернути увагу на відштовхування; відштовхуємося та приземляємся на дві ноги;
Руки відводяться назад, під час вистрибування  рухаємо вперед-назад


Метод груповий -поточний

Зміна групами місць занять

Поясом доторкнутися до верхньої рейки; не зстрибувати з гімнастичної стінки
4
 Сприяти розвитку фізичних якостей,
 під час подолання смугу перешкод.
І-гр. середній темп – біг змійкою, лазання по гімнастичній стінці приставним кроком, лабірінт, рукоход, гімнастичні лави.
ІІ- гр. повільний темп - біг змійкою, лазання по гімнастичній стінці приставним кроком, лабірінт.
ІІІ-гр. кроком -  ходьба змійкою, лазання по гімнастичній стінці приставним кроком, ходьба.
7


Направляючі задають темп та вид виконання завдання.
Контролювати темп бігу відповідно від виконання виду вправ.

Проведення перевірки ЧСС
0,5
Звернути увагу на самопочуття учнів
5.
 Вправи на релаксацію.
-         Виконати вправи із закритими очима по слуху;
-         Вправи на розслаблення організму, та відновлення дихання
3'
  Метод фронтальний;
Вправи задає вчитель

Звернути увагу на дихання: руки вверх-вдих, вниз- видих.
III.
  Заключна частина
3 - 5'

1.
  Шикування
0,5
 За командою вчителя.

Вправи на релаксацію.
-         Виконати вправи із закритими очима по слуху;
Вправи на розслаблення організму, та відновлення дихання
3’
Метод фронтальний;
Вправи задає вчитель

Звернути увагу на дихання: руки вверх-вдих, вниз- видих.
2.
 Перевірка ЧСС
0,5
 Перевірити самопочуття.
3.
 Підведення підсумків заняття
1'
 Відмітити активних учнів.
4.
 Домашнє завдання.
0,5
 Повторити техніку низького старту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий