План-конспект
уроку з легкої атлетики
для 5 класу
Тема уроку: Легка атлетика
Завдання уроку: 1.Сприяти вдосконаленню навичок техніки бігу на
Завдання уроку: 1.Сприяти вдосконаленню навичок техніки бігу на
короткі
дистанції.
2.Формуати правильність
техніки дихання під час бігу
на середні дистанції.
3.Закріпити
техніку стрибка в довжину з місця.
4. Сприяти розвитку фізичних якостей, за допомогою
подолання смуги перешкод.
5. Виховувати почуття колективізму,
взаємодопомоги,
відповідальності, організованості.
Тип уроку:
навчально-тренувальний.
Інвентар: гімнастична
стінка , гімнастична лавка, лабірінт, рукоход.
Місце проведення: спортивний
майданчик ЕЗОШ№4
Термін проведення: 17.04.15
Вчитель: Нестеренко Л.П.
№ п/п
|
Зміст уроку
|
Дозу
вання
|
ОМВ
|
І
|
Підготовча частина
|
10-12'
|
|
1.
|
Шикування, рапорт, привітання.
|
30''
|
Перевірка присутніх. Звернути увагу на контроль за самопочуттям, правила
ТБ під час занять.
|
2.
|
Оголошення завдання уроку.
|
1'
|
Чітко оголосити завдання.
|
3.
|
Проведення перевірки ЧСС.
|
0,5''
|
Звернути увагу на самопочуття, ЧСС в спокої.
|
4.
|
Стройові
вправи: «право-руч»;
«ліво-руч»; «кру-гом»; |
0,5 |
техніка
виконання.
|
5.
|
Різновиди
ходьби:
- на носках, руки на поясі; - на п’ятах, руки за головою; - перекатним кроком, руки в сторону; |
15м 15м 15м |
Поточний метод
Спина рівна, ноги в колінах не згинаються.
Ноги в колінах не згинаються, спина рівна, лікті відведені в сторону.
М’яка постановка стопи, акцент на підйомі.
|
6.
|
Повільний біг(спецгрупа, прискорена ходьба).
- рухи вільні, не скуті, плечовій пояс розслаблений, руки зігнуті в ліктях, пальці стиснуті в кулак. |
2'
|
Слідкувати за диханням. Спеціальна медична група поступово збільшує
швидкість в спортивній ходьбі, та вибирає для себе оптимальній руховий режим
|
7.
|
Вправа, для приведення дихання в відносно спокійний
стан:
1 – руки через сторону – вгору – вдих; 2 – вниз у в.п. – видих |
30"
|
Темп виконання повільній.
|
Загальнорозвивальні вправи у русі.
1. В.п. – руки вверх, на кожний
крок відведення рук назад.
2. В.п. – руки до плечей.
1-4 колові рухи уперед;1-4 – те саме назад.
3. В.п. – руки зігнуті в ліктях перед грудьми
1-2 – відведення зігнутих рук назад
3-4 відведення прямих рук назад.
4. В.п. – ліва рука опущена вниз, права – піднята вгору
1-2 – відведення прямих рук назад; 3-4 – те саме
зі зміною їхнього положення.
5. В.п. – руки перед собою
1-4 – повороти тулуба вправо-вліво.
6. В.п. – прямі руки вверх
1-4 – колові рухи прямими руками вперед; 5-8 – те
саме назад.
7. В. п. – руки внизу
нахил тулуба на кожен крок, рукою діставати до
носка.
8.В.п.- руки внизу
1-4 -
випади вперед, руки на попереду стояче коліно.
9. В.п.- руки внизу
1-4 – на кожний крок- хлопок під коліном
|
6-8р
6-8р
6-8р
6-8р
6-8р
6-8р
6-8р
|
Поточний метод
спина пряма,
чітке виконання
спина пряма, руки не відривати від плечей
вправу виконувати енергійно, лікті на опускати
вправу виконувати енергійно, руки в ліктях не згинати
звернути увагу на амплітуду рухів
виконання з максимальною амплітудою рухів
ноги в колінах не згибати;
держати дистанцію
заді стояча нога пряма
коліно піднімати на рівень
поясу
|
|
9.
|
Спеціальні бігові вправи(окрім спецгрупи):
- біг з високим піднімання стегна; - біг з за хлистом гомілки назад; - приставним кроком правим та лівим боком; - стрибки в кроці; - прискорення. |
15м 15м 15м
15м
15м |
Стегно махової ноги піднімається до 90°, руки зігнуті в ліктях
високо держатися на стопі Стоячи боком, рухатися вперед приставляючи (праву-ліву) ногу. Махова згинається до 90°, носок стопи на себе, просування вперед Звернути увагу на правила ТБ (дистанція до 2м) |
|
Проведення перевірки ЧСС
|
0,5”
|
Звернути увагу на самопочуття
учнів
|
II.
|
Основна
частина
|
28-30'
|
Фронтальній, груповий методи. Одночасний, почерговий способи виконання
|
1.
|
1.Сприяти вдосконаленню навичок техніки бігу на короткі дистанції.
а). Повторення низького старту
б).Техніка безпеки під час виконання бігу на 10м
в).Виконання бігу на дистанцію 10м
|
7’
|
Техніка виконання низького старту
Руки на лінії, спереду стояча нога на ширину долоні від лінії,
відштовхуюча нога біля коліна правої, на ширину долоні від
неї.
Біг виконувати чітко в своєму коридорі не забігаючи на іншу доріжку
Високо держатися на стопі4
фінішну лінію перебігати на повній швидкості
|
2.
|
Формуати правильність техніки дихання під час бігу на середні дистанції (400м)
-
Згадати техніку дихання під час
бігу на середні дистанції.
Пробігання дистанції:
-
середній біг І- гр.
-
повільному біг ІІ-гр.
-
кроком - ІІІ-група)
|
8’
|
Вдихати через ніс, видихати через рот на кожний 3 крок.
Під час бігу не розмовляти.
Розраховувати сили на всю дистанцію
|
|
Проведення перевірки ЧСС
|
05”
|
Звернути увагу на самопочуття учнів
|
3.
|
Закріпити техніку стрибка в довжину з місця.
а). стрибок вперед довільний (всі разом)
б).стрибок в довжину з місця
по одному (І група)
(ІІ група – вправи біля
гімнастичної стінки)
-
залізання по
гімнастичній стінці 5 разів
-
виконання
вправ на вибір біля гімнастичної стінки
Зміна групами
місць занять
|
7’
|
Виконується фронтально звернути
увагу на відштовхування; відштовхуємося та приземляємся на дві ноги;
Руки відводяться назад, під час вистрибування рухаємо вперед-назад
Метод груповий -поточний
Зміна групами місць занять
Поясом доторкнутися до верхньої
рейки; не зстрибувати з гімнастичної стінки
|
4
|
Сприяти розвитку фізичних якостей,
під час подолання смугу перешкод.
І-гр. середній темп – біг змійкою, лазання по гімнастичній стінці
приставним кроком, лабірінт, рукоход, гімнастичні лави.
ІІ- гр. повільний темп - біг змійкою, лазання по гімнастичній стінці
приставним кроком, лабірінт.
ІІІ-гр. кроком - ходьба змійкою,
лазання по гімнастичній стінці приставним кроком, ходьба.
|
7
|
Направляючі задають темп та вид виконання завдання.
Контролювати темп бігу відповідно від виконання виду вправ.
|
|
Проведення перевірки ЧСС
|
0,5”
|
Звернути увагу на самопочуття учнів
|
5.
|
Вправи
на релаксацію.
-
Виконати вправи із закритими
очима по слуху;
-
Вправи на розслаблення
організму, та відновлення дихання
|
3'
|
Метод фронтальний;
Вправи задає вчитель
Звернути увагу на дихання: руки вверх-вдих, вниз- видих.
|
III.
|
Заключна частина
|
3 - 5'
|
|
1.
|
Шикування
|
0,5
|
За командою вчителя.
|
|
Вправи на релаксацію.
-
Виконати вправи із закритими
очима по слуху;
Вправи на розслаблення організму, та відновлення дихання
|
3’
|
Метод фронтальний;
Вправи задає вчитель
Звернути увагу на дихання: руки вверх-вдих, вниз- видих.
|
2.
|
Перевірка ЧСС
|
0,5”
|
Перевірити самопочуття.
|
3.
|
Підведення підсумків заняття
|
1'
|
Відмітити активних учнів.
|
4.
|
Домашнє завдання.
|
0,5’
|
Повторити техніку низького старту.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий